Fotografija

Spalvota ir nespalvota vestuvių fotografija

nespalvota vestuviu fotografijaFotografijos atsiradimo pradžioje visi fotografai dirbo tik su nespalvotomis medžiagomis. Dabar daugiausia fotografų (pirmiausia fotomėgėjai) fotografuoja spalvotai, ypač vasarą, kai fotografuoja vestuves, krikštynas, asmenines fotosesijas ir kitas šventes. vestuviu fotografas, asmenine fotosesija
Tačiau nespalvota fotografija nepraranda aktualumo. Kas žavisi nespalvota fotografija, tiem tikrai patiks vestuvių fotografo Jeff Ascough darbai. Visų giriamas ir tarptautinius apdovanojimus laimintis už geriausius vestuviu kadrus Jeff vestuves mato juodai baltas, o nuotraukų nuotaikos ir pagauti kadrai nepalieka dvejonių dėl fotografo talento.
Kartais Nespalvotas fotografinis atvaizdas, sukurtas gabaus fotomenininko, nepaisant ribotos atspalvių gamos, gali tapti išraiškingesnis už spalvotą.
Pirminė sąvokos fotografija (gr. photos- šviesa, graphd- rašau) reikšmė pirmiausia taikoma nespalvotam atvaizdui, nes čia pagrindinė raiškos priemonė yra šviesa, šviesos žaismas.
Spalvotoje fotografijoje, siekiant perteikti vaizdą ir pabrėžti pagrindinj objektą, pasitelkiamos spalvos, o nespalvotoje fotografijoje spalvas atstoja apšvietimas.
Nepaisant techninio progreso, parodų salėse dažnai eksponuojamos ir nespalvotos nuotraukos, primenančios retro stilių. Autorių vaizduotė ir modernus mąstymas priverčia jas prabilti nauja menine kalba. Puikus tokių fotografijų pavyzdys – Algimanto Aleksandravičiaus žymių žmonių portretai.

Žmogus linkęs nespalvotas linijas ir formas stebėti dėmesingiau ir suvokti racionaliau. Pirmiausia dėmesys nukreipiamas į baltus, šviesius atspalvius. Mes matome spalvotą aplinką, todėl nespalvotos nuotraukos yra originalesnės ir išraiškingesnės.
Spalvos veikia žmogaus sąmonę atviriau ir jautriau. Reakcija į jas yra susijusi su aistromis, įspūdžiais, kultūriniais archetipais Spalvota fotografija ne tik vizualiai, bet ir psichologiškai labiau blaško dėmesį, sukelia pašalinių emocijų. Kartais spalvingame margumyne užmaskuojami veido arba figūros trūkumą todėl svarbios aplinkos detalės gali likti nepastebėtos nes spalvotoje fotografijoje, priešingai, jos yra pabrėžiamos ir išskiriamos.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Powered by: Wordpress